Wednesday, August 17, 2011

oh ibu jari!!

entry yg sebelum ni aku ckp aku ni seorg yg rajin kaannn..disebabkan kerajinan yg teramat sangat tu maka ibu jari aku menunjukkan yg dia protes terhadap kerja2 amal aku tuh..(ape pnye jari lah xnk support aku nk buat baik) serious jari aku mmg pandai gila buat protes sampai muntah darah berbaldi-baldi..punca-punca penyakit kronik yg dihidapi oleh jari aku ni ialah terkena penyagat yg org guna utk hiris kentang tuh..sedap memang sedap lah..kedalaman dia mmg mencecah 5 batu kaki persegi(choiwt,merapu!)..da seminggu xbaik2 jugak..costumer dok pandang je jari aku tu, ade gak yg simpati kat aku siap tolong lagi hamba kurg upaya seketika ini..plaster mmg satu bundle aku beli, cukup minggu depan memang kaya lah makcik jual plaster tu..

tapi bila aku dah kena macam baru lah nak sedar yg ibu jari tu penting sangat, byk benda sush aku nk buat, nak gosok gigi pn ambik mase setengah jam tau.,lagi2 bab potong memotong mmg fail, naik bengkak tangan aku sbb jari-jemari yg lain dipaksa utk bekerja keras demi menggantikan tempat ibu jari..sakit woo(sobsob~)

*nk tunjuk gambar ibu segala jari aku yg kronik tapi ape kan daya gambar tu mahal sngt(laptop xbape sihat sebenarnye)

lebih kurg macam ni lah penyagat tu tp mak aku punye lagi cantik haha

5 comments:

  1. ciannye mira..huhu..eh takde darah pn kt gmbr pnyagat tu? hehe :P

    ReplyDelete
  2. itu lah sbb di namakan IBU jari...
    nmpk simple tp xde die ssh la nk wt keje..
    same la mcm IBU kite...
    konon leyh wat segala keje klu mk xde kt umah,,..
    last2 xsettle keje...
    hargai lah IBU2 kite

    ReplyDelete
  3. HAHA..tu la pasal..mrs F syg,tu penyagat makcik google la..haha
    kak,btol2 sy stuju..mak sy mrs multifunction..hehe

    ReplyDelete
  4. kak mira edwal!!follow kite meyhh..bhahaha

    ReplyDelete