Sunday, October 9, 2011

menangis katanye

status FB hamizah shaharudin semalam ;
SUKA adalah saat ia menangis, kamu akan berkata "Sudahlah jgn menangis". SAYANG adalah saat ia menangis dan kamu akn menangis bersamanya. CINta adalah saat ia menangis dan kamu akan membiarkannya menangis dibahumu smbil berkata "Mari kita selesaikan masalah ini bersama".

pada umur2 seperti sy dan kite2 sekalian sebenarnye susah nk carik lelaki yg willing utk buat ape yg kita nak, dengar ape yang kita cakap..tapi pada perempuan tak semua benda kita kena ckp,"takkan kau xreti2 nk buat something utk buah hati kau"..haaa..clash antara pendapat pn boleh jadi satu masalah..boleh buat hari2 gadoh woo..
tapi lelaki hok umur seperti sy dan anda2 sekalian mmg boleh nk buat seperti status di atas tapi diorg ade stage2 sendiri kot..kisahnya seperti berikut;

6bulan awal berchenta - apabila korg menangis, depa pn ckp lah, "Mari kita selesaikan masalah ini bersama".

6bulan ke hadapan nye pulak - bila korg menangis, depa dok tanya kenapa and sedih sebab gepren sedih, memahami katanye.. *xkn nk happy golek2 time gepren sedih mau kena penendang sulung

6bulan berikutnye lagi  - tgh korg tersedu tersedan, depa yg still nk tunjuk macho yg telah semakin berkurangan tu pun berkata, "Sudahlah jgn menangis".

bulan2 kehapannye - ?????pikir lah sendiri weyh..xtw la nk ckp, sendiri2 punye hal..hahaha

*haha..saje je entry ni..pengalaman katanye..ops!xdela semua org rase bende2 cm ni.. 


1 comment: