Monday, May 16, 2011

seminggu yang ape eyk??

well,skang kan dah start cuti sem melampau..
4bulan weyh!apo den nak buek?
nk kojo maleh la pulak..haih..
xkn kojo sebulan yo,abih la aku xdapat gaji..
nk mnggu seruan kat kolej tu bulan tujuh ni..hadoiyai..
asal aku online FB je aku pikir,ape la yang kawan2 aku dok buat kt umah tu ha..
aku yg seminggu xbrape nk busy ni pn da bosan da..
tapi yang paling best dua hajat dah selesai..
celebrate birthday mak n abah..
~HAPPY BIRTHDAY ABAH n MAK~
~LOVE BOTH OF YOU SO MUCH~
aku masak weyh utk mak aku..hahaha
kali ni berjaya n mak puji masakan aku..seronok lah..
xde yg mngadu sakit perut pn u olls..
aku buat koktail yg member aku aja aritu..
baru aku tw mak aku suka koktail rupenye..
kejap je da abis semua..hahaha
hm,back to aku pnye cuti..
ade reunion, ade anniversary..whoah..
maybe its going to be enjoyable is it..
hmm,n the last but not list..
~SELAMAT HARI GURU TO ALL CEKGU CEKGI YG TELAH MNGAJAR AKU~
~i will not be who i am now,if all of you are not with me,thanks alot!~
bukan senangkan jadi cikgu, tapi kawan2 aku yg bakal jd cikgu tak lama lagi..
be your best guys~will proud of you..
nak cakap bab jadi cikgu ni, abah aku pernah je suruh aku jadi cikgu..
aku rase kalau aku jadi cikgu,ade sorang pn student aku nk dengar cakap aku..
hahahaha..tp cm tringin lak kan..cikgu tadika,seronok what..
sbb aku maleh sikit nak ajar2 budak2 da beso ni,ble dah besar da pandai buat alasan mcm2..
(macam aku lah kan,termasuk lah kawan2 aku..hik2,sory guys)
if ade pluang,aku nk try gak..hakhak..


~LOVE SWEETPIE~

No comments:

Post a Comment