Friday, December 23, 2011

aku sensitive w0oo! kau*bukan nama sebenar*

perempuan memang sensitive kan. tapi aku ni perempuan dua kali ganda kot sebab sensitive aku pun dua kali ganda.
kalau aku ade sorang kawan yg memang kaki touching dalam kelas tu, tapi sebenarnye aku ni mak segala touching U know! sentap menyentap memang keja aku, mak dan kekasih hati lah tempat aku melepas sendu yang mengada-ngada. haha. kesian diorg! tapi dalam hidup seharian aku buat muka takde pape je lah. itu pun orang cakap aku sombong lah, garang lah. aku takde keja tw nk menyombong or marah dengan korang, bukan boleh dapat kasut nike peberet aku pun!ceh! pasal tu lantak korang nak cakap aku ape pun. (act dalam hati sedih kot! xde orang nak kawan dengan aku! mesti korang xtw aku baik kan haha) 
bebalik kisah sentap menyentap aku tu, kalau dulu masa aku sekolah ke, PLKN ke, matrik ke, bila kita segerombolan, kami layan sama rata je. kalau ade pape masalah kami bincang leklok. (siap buat postmorten U olls)
aku tak paham kenapa makin besar makin susah nak bincang elok2, semua kasi simpan dalam hati. tak baik utk kesihatan tw! aku ni bukan lah orang yang ade opening discussion yang baik. aku terus direct je to the point. maaf kalau terkejut. yang aku tw aku nk settle kan masalah je. haha
tapi sumpah aku sentap dengan kau*bukan nama sebenar*. aku mungkin tak sebaik die yang kau rapat tu. aku pun bukan mintak kau rapat dengan aku sebab benda tu bukan boleh mintak2. hehe. tapi cuma aku rasa benda tu buat aku terasa. jadi aku terasa lah.


p/s:jangan cakap kau belanja die makan tutti frutti kalau kau rasa xnak belanja aku!sedih kot!haha. macam budak kecik kan aku ni. layan lah seikhlas hati kau. aku taw kau baik n caring. sebab tu aku bagitau kau yang aku sentap ni. haha. aku xnk layanan exclusive pun. cuma seikhlas hati. buat ape yang kau rasa kau nak buat je ok! aku ni sentap tu sentap jugak nanti lame2 aku ok sendiri.  hehe. harap boleh jadi macam dulu :)

No comments:

Post a Comment